به تازگی طراح ارشد انیمیشن استودیوی اینفینیتیوارد در مصاحبهای با مجلهی رسمی پلیاستیشن در مورد گرافیک و هدف آنها در ایجاد تغییرات در موتور پایهی خود برای ساخت “ندایوظیفه: ارواح” صحبت کرده است.
زک والکر دراین باره میگوید که استودیوی اینفینیتیوارد تاکنون احساس نکرده بود که تکنولوژیای که در اختیار دارد, دست و بال آنها را بسته است. تقریبا در مواقعی نادر به تکنولوژیای جدید احتیاج داشتهاند که مراحل ساخت ارواح نیز یکی از همان موقیعیتهاست. شرایطی که آنها را مجبور کرده تا سطح تکنولوژی خود را ارتقا دهند. با تغییراتی که در موتور پایهی جدید لحاظ شده است, طراحان این امکان را دارند تا کاراکترهای حیوان را هم وارد بازی کنند, جزییات گرافیکی موجود در محیط را بالا ببرند, کیفیت نورپردازیها را بهتر کرده و همچنین تعداد چندضلعیهای اشیای که در صحنه میبینید را هم بیشتر کرده تا بازیکننده هرچه بهتر در دنیای بازی غرق شود.
والکر ادامه میدهد که مهم نیست بازی را روی پلتفرمهای نسل حاضر یا بعد تجربه کنید. تجربهی شما از گیمپلی تفاوتی نخواهد داشت. اما مطمئنا نسخهی پلتفرمهای نسل یعد از لحاظ دیداری خیلی بهتر و هیجانانگیز تر خواهند بود.
والکر در مورد دلیل اعمال تغییرات در موتور هم میگوید که ما متوجه شدیم مهمترین عنصری که موتور ما در آن ضعف دارد, کیفیت بخش دیداری آن است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا این بخش از موتور را ارتقا دهیم.
در نهایت والکر به نکتهی جالبی اشاره کرد. او گفت: تمام تغییراتی که در موتور ایجاد شده است به خاطر بهتر کردن تجربهی شما از گیمپلی است و مطمئنا اگر این مسئله هیچ تاثیری در گیمپلی نداشت. هیچ وقت ما به سراغ آن نمیرفتیم. هدف ما این است که شما را هرچه بیشتر در دنیای بازی غولهور کنیم.
عنوان ندایوظیفه: ارواح در تاریخ ۵ نوامبر برای PS3, PS4, Xbox 360, Wii U, PC و Xbox One عرضه خواهد شد.
نظرات شما عزیزان:
[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:اینفینیتیوارد: هدف ما غوطهور کردن شما در دنیای بازی است,
] [ 19:54 ] [ mahdi ][