مصاحبه خواندنی با «جف جانز» در رابطه با «بتمن: ریشه های آرکام»|بخش دوم

بروزترین وبلاگ بازی های رایانه ای

News Game 2013

مصاحبه خواندنی با «جف جانز» در رابطه با «بتمن: ریشه های آرکام»|بخش دوم

 فکر کنم تو خیلی به بازی injustice علاقه داری؟

من عاشق این بازی ام.من با مورتال کومبات بزرگ شده ام.وقتی دانشجو بودم شب ها تا دیروقت بیدار می ماندم و با دوستانم مورتال کومبات بازی می کردم.netherealm یک استودیوی فوق العاده است.پس باید  به آنها برای انتخاب شخصیت های dc و کار کردن روی آن ها اعتبار بدهیم.من در آن جا از کار کردن با افرادی مثل ed boon و دیگر کارکنان این مجموعه لذت بردم.

کار روی بازی ای مثل injustice را در مقابل ریشه های آرکام چگونه مقایسه می کنید؟
خب این دو بازی کاملا متفاوتند،ولی من به خاطر کار کردن روی هر دوی آنها به خودمم افتخار می کنم.در netherealm همه کاربلد هستند و هدف مشخصی دارند.این استودیو واقعا فوق العاده است.آن ها بهترین بازی های مبارزه ای موجود را می سازند.پس برای ساخت جهان dc باید به آنها اختیار تام داد.ما درباره ی انتخاب شخصیت ها بسیار بحث می کنیم.همیشه به دنبال بهترین شخصیت هایی هستیم که مناسب بازی باشند و در واقع چگونه آنان را متناسب با فضای بازی بسازیم.ما حتی به جزئیات پس زمینه ی بازی نیز توجه می کنیم.
به عنوان یک طرفدار DC به نظر من شما با دیدن جزییات بالای INJUSTICE دیوانه می شوید!اگر از داستان صرف نظر کنیم،که البته به نوبه ی خود خوب است،جزییات بالایی که در محیط بازی قرار دارند و این واقعیت که همه ی آن ها تعاملی هستند،چیزی است که تا به حال در کمتر بازی ای وجود داشته است.


حتی ضربات آخر(FINISHING MOVE ) و حرکات ترکیبی نیز با تمام جزییات کار شده اند.ورود شخصیت ها به صحنه و خروج آن ها نیز کاملا با جزییات ساخته شده است.این بازی با بتمن متفاوت است.
در ریشه های آرکام شما روند بازی را درک می کنید.شما به جهانی وارد می شوید که مدت هاست نسبت به حالت عادی تغییر کرده اما در INJUSTICE یک جهان DC کاملا بخصوص ساخته شده است،با داستانی خاص و تنظیماتی جالب که شما را به سمت این بازی جذب می کند.هر شخصیتی از areen lantern گرفته تا aquaman مانند خدایان کاملا بزرگ بنظر می آیند.وقتی شما حرکت تمام کننده ی aquaman را اجرا می کنید و یا حتی وی را در حال آمدن یا مبارزه می بینید،عظمت و قدرتی که شایسته ی اوست را حس می کنید.پس این دو بازی کاملا متفاوتند چرا که در دو زمینه مختلف ساخته شده اند و هدف آن ها نیز متفاوت است و وظیفه ی ما چیزی نیست به جز این که بهترین بازی مبارزه ای dc و بازی بتمن را در اختیار مردم بگذاریم تا از آن ها لذت ببرند.

شما داستان اصلی dc universe را نوشته اید،آیا این اولین پروژه ی اصلی نویسندگی شما در بازی های رایانه ای بوده است؟

بله.این اولین پروژه ی من برای بازی ها بود.هدف من نوشتن داستانی پویا بود.داستان های زیادی برای شخصیت های این بازی وجود دارد که نویسندگان مختلف آن ها را نوشته اند.پس من باید داستانی می نوشتم که به نوعی نقش هماهنگ کننده را ایفا می کرد و می توانست تمام داستان های شخصیت های مختلف را گرد هم آورد.مدت زیادی است که من این پروژه را تمام کرده ام،ولی یادم می آید اولین هدفم این بود که بازی بزرگ به نظر بیاید.مثلا من ایده ی بزرگنمایی فرود یک کشتی هوایی روی زمین و مبارزه ی ma and pa kent  با clark kicking را دوست دارم.به شخصه دوست داشتم این صحنه را به گونه ای پیچ و تاب بدهم که یک موشک در متروپولیس در حال برخورد با زمین است و سوپرمن جلوی آن را می گیرد و سپس luthor از آینده به زمان حال می آید.
من یادم می آید که اولین حرف های او این گونه بود:”من از آینده آمده ام.ما باید آینده را نجات دهیم،کلارک”.من با خودم فکر کردم این می تواند جالب باشد.

آیا دوست دارید در آینده دوباره برای بازی های رایانه ای داستان بنویسید؟

این بستگی به برنامه ی من و بازی مورد نظر دارد.من این کار را دوست دارم.من کلا بازی ها را دوست دارم.شخصیت هایی هستند که فکر می کنم اگر برای آن ها داستان بنویسم بازی های خوبی شکل خواهند گرفت،ولی همه ی این ها به برنامه ی کاری من بستگی دارد.من بازی کردن را دوست دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:مصاحبه خواندنی با «جف جانز» در رابطه با «بتمن: ریشه های آرکام»|بخش دوم,

] [ 9:24 ] [ mahdi ]

[ ]